Nieuwe Corporate branding voor een internationaal transportbedrijf

Het sinds begin 1900 in deze regio gevestigde internationale transport onderneming is een familie bedrijf dat in de afgelopen jaren een sterke ontwikkeling heeft doorgemaakt in bijzonder vervoer en heavy lifting maar ook op het gebied van warehousing. Deze onderneming heeft ons gevraagd mee te denken aan nieuwe marketing branding. Zo zullen wij een nieuwe responsive website te ontwikkelen in meerdere talen. Deze nieuwe website met een nieuwe bedrijfsnaam krijgt een loginportal tbv voor haar opdrachtgevers. Tevens zal onze fotograaf nieuwe bedrijfsfotos maken van de vernieuwde organisatie tbv deze website.?

Waarom corporate branding? Een sterk imago laat zich niet imiteren

Informatie en snelheid domineren de maatschappij. Iedereen weet de gewenste informatie vlot te vinden. Daardoor is een product of dienst niet langer beschermd tegen imitatie. Uniek zijn is geen uniek voordeel meer. Bij de lancering van een product komt een concurrent met een vergelijkbaar en goedkoper product op de markt. Een corporate identity laat zich niet zo gemakkelijk imiteren.

Naamloos