Mission statement

De mission statement van Gunpowder staat hieronder beschreven.

Gunpowder: Samen Sterk!

Communicatiebureau Gunpowder uit Nijmegen bestaat meer dan 25 jaar.

Gunpowder communicatie- en mediaproducties staat dus al ruim twee decennia grote en kleine opdrachtgevers uit de regio Nijmegen bij. En dit houdt voor ons in, dat wij samen met onze relaties bouwen aan een sterke en langdurige band. Want deze methodiek is in onze optiek dé manier om een sterk merk te creëren.

Maatschappelijk betrokken

Daarnaast is ons reclamebureau maatschappelijk betrokken bij tal van initiatieven in ons werkgebied. Ook dit past in onze visie. Namelijk het centraal stellen van de mens. Omdat de mens de “key of life” is die onze samenleving levend houdt.

Human Interest maakt Human Business

Gunpowder Communicatie – en mediaproducties heeft dit namelijk ver doorgevoerd in zijn werkwijze en marktaanpak. Want wij zijn er altijd al van overtuigd geweest, dat dit ook mogelijk is in een zakelijke context. Niet voor niets maakt Human Interest, Human Business!

Klantenonderzoek

Deze aanpak heeft zich dan ook bewezen. Want het klantenonderzoek leert, dat onze relaties gemiddeld 10 jaar klant bij ons zijn. En dat terwijl dit percentage landelijk en lokaal aanmerkelijk lager ligt. Dus hier zijn we best wel een beetje trots op!

Onze doelstelling

Wij hebben op basis van de visie Samen Sterk de doelstellingen van Communicatiebureau Gunpowder Nijmegen geformuleerd. Gunpowder wil namelijk een sterke lokale en regionale positie innemen. Vooral in ons vakgebied van reclame marketing. En dat kan, dankzij de combinatie van kwaliteit en service met een uitmuntend netwerk. Zowel tussen onze opdrachtgevers als onze toeleveranciers.

Netwerk

Vanuit deze visie heeft Gunpowder dan ook een gedegen netwerk opgebouwd in diverse marktsectoren. Zoals binnen de bouwbranche en de culturele sector. En dit geeft ons weer de gelegenheid gestaag uit te groeien. Tot een bedrijf dat stevig verankerd ligt in de regio.

Maatschappelijk ondernemen

Gunpowder is dus een bedrijf dat actief deelneemt activiteiten. Op die manier ondernemen wij maatschappelijk. Denk hierbij ook aan het inzetten van de vakkennis en talenten van Gunpowder. Voor diverse zakelijke, culturele en maatschappelijke initiatieven.

Hoe wij dat doen?

Wij organiseren al ruim 7 jaar het Eastside-Rhythm & Bluesfestival in samenwerking met Concertgebouw de Vereeniging ( www.keizerkarelpodia.nl ). En wij zijn actief lid van MVO Nederland. Ook onze betrokkenheid bij culturele organisaties in de regio Nijmegen sluit aan op onze missie. Ons mission statement onderbouwt dus wat verantwoord ondernemen voor ons betekent. Namelijk zelf verantwoordelijkheid nemen en mensen actief binden in een culturele Umweld.