Mission statement

De mission statement van Gunpowder staat hieronder beschreven.

Gunpowder: Samen Sterk!

Communicatiebureau Gunpowder uit Nijmegen bestaat meer dan 25 jaar.

Gunpowder communicatie- en mediaproducties staat al ruim twee decennia grote en kleine opdrachtgevers uit de regio Nijmegen bij. Dit houdt voor ons in dat wij samen met onze relaties bouwen aan een sterke en langdurige band. Deze methodiek is in onze optiek dé manier om een sterk merk te creëren.

Maatschappelijk betrokken

Daarnaast is ons reclamebureau maatschappelijk betrokken bij tal van initiatieven in ons werkgebied. Ook dit past in onze visie; het centraal stellen van de mens. Omdat de mens de 'key of life' is die onze samenleving levend houdt.

Human Interest maakt Human Business

Gunpowder Communicatie - en Mediaproducties heeft dit ver doorgevoerd in zijn werkwijze en marktaanpak aangezien wij er altijd al van overtuigd zijn geweest dat dit ook mogelijk is in een zakelijke context. Niet voor niets maakt Human Interest, Human Business!

Klantenonderzoek

Deze aanpak heeft zich dan ook bewezen. Zo laat klantenonderzoek zien dat onze relaties gemiddeld 10 jaar klant bij ons zijn, terwijl dit percentage landelijk en lokaal aanmerkelijk lager ligt. Dus hier zijn we best wel een beetje trots op!

Onze doelstelling

Wij hebben op basis van de visie 'Samen Sterk' de doelstellingen van Communicatiebureau Gunpowder Nijmegen geformuleerd. Gunpowder wil namelijk een sterke lokale en regionale positie innemen. Vooral in ons vakgebied van reclamemarketing. En dat kan, dankzij de combinatie van kwaliteit en service, met een uitmuntend netwerk. Zowel tussen onze opdrachtgevers als onze toeleveranciers.

Netwerk

Vanuit deze visie heeft Gunpowder een gedegen netwerk opgebouwd in diverse marktsectoren waaronder de bouwbranche en de culturele sector. Dit geeft ons weer de gelegenheid gestaag uit te groeien tot een bedrijf dat stevig verankerd ligt in de regio.

Maatschappelijk ondernemen

Gunpowder is een bedrijf dat actief deelneemt aan uiteenlopende activiteiten. Op die manier ondernemen wij maatschappelijk. Denk hierbij ook aan het inzetten van onze vakkennis en talenten voor diverse zakelijke, culturele en maatschappelijke initiatieven.

Hoe wij dat doen?

Wij organiseren al ruim zeven jaar het Eastside-Rhythm & Bluesfestival i.s.m. Concertgebouw de Vereeniging - www.stadsschouwburgendevereeniging.nl  -  En wij zijn actief lid van MVO Nederland. Ook onze betrokkenheid bij culturele organisaties in de regio Nijmegen sluit aan bij onze missie. Ons mission statement onderbouwt wat verantwoord ondernemen voor ons betekent. Namelijk zelf verantwoordelijkheid nemen en mensen actief binden in een culturele Umweld.